viva las vegas - Reisverslag uit Flagstaff, Verenigde Staten van sylviaboot - WaarBenJij.nu viva las vegas - Reisverslag uit Flagstaff, Verenigde Staten van sylviaboot - WaarBenJij.nu

viva las vegas

Door: Sylvia

22 April 2008 | Verenigde Staten, Flagstaff

Al een tijdje geen internet meer gevonden maar nu eindelijk weer wat foto's. We zijn in middels al naar las vegas geweest, zion en bryce national park, monument valley, lake powell en the grand cannion. De parken waren echt super, en allemaal anders de ene keer sneeuw de andere keer hoge bomen en dan weer rode rotsen maar ook al zijn we in de woestijn zijn we nog niet weg gesmolten, waarschijnlijk om dat het nog lente is. We zijn wel uit de droom geholpen dat alle Amerikanen super aardig doen ookal is het fake. Is dus niet zo!!! Er zitten echt een aantal zeer chagrijnige mensen tussen. Het blijkt, na het spreken met een paar Amerikaanse jongens, dat ze alleen aardig doen als ze denken dat ze een fooi kunnen krijgen. Daar lijkt het wel op.

Kus Syl

• 22 April 2008 - 08:12

Arend:

SYL JE BENT FOCKKING BRUIN!